1/7 2013 - min första semesterdag

Vaknade kl 6 i morse. Och inte kunde jag somna om,blev så arg. Det var bara att gå upp och sätta på lite kaffe. Har läst lite nu på morgonen och spelat lite Wordfeud och Quizkampen. Idag har jag inga planer alls så jag har funderat på att gå till Gärdet (som egentligen heter Gränby Park) och lägga mig där en stund med bok,korsord,jordgubbar och kaffe. Vädret är på topp...just nu iallafall. Tänk att vara ledig i hela 4 veckor. Jag kan knappt tro det,gu så HÄRLIGT!  Pussi pussi!
 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

ha en härlig semester!

2013-07-01 @ 14:48:37
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Nett

Härligt med semester :)
Jag har min snart.. en natt kvar att arbeta (inatt)
nästa vecka har jag 2 nätter (måndag och fredag) sedan går även denna gamla kvinnan på semester ;)

Ha det alldeles underbart!

2013-07-03 @ 16:34:11
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0