Söndag 13/1

Gomorron på er alla! Söndan har kommit...ångesten också...vill inte jobba imorgon. Tänk om man hade 4 veckors semester nu,så härligt alltså! Men men... man måste väl. Det är bara njuta idag för imorgon börjar allvaret igen. Imorgon ska jag iallafall vara på Fyrisskolan ... I hope! Har precis kommit in från tvättstugan. Har satt igång 2 maskiner. Igår försvann julen här hemma. Eller jag har stakarna i fönstrena kvar. Det blev så mörkt när granen försvann så jag ville inte ta bort stakarna. Men dom tar jag bort idag. Ska bädda rent i sängen idag och dammsuga. Sen blir det nog att göra lite matlådor. Börjar bli lite dåligt med det i frysen såg jag. Nu är kaffet klart så jag ska fika lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0