God Morgon alla lördagsdiggare

Så skönt att det är helg. Veckan har varit för jävlig. Många många är sjuka och jag har fått springa överallt känns det som. Om man ändå kunde klona mig. När jag åkte hem igår så kändes det som om jag kunde sova en hel helg. Var så trött. Hade ont i fötterna och ont i ryggen och inte kunde jag äta för när jag skulle äta så mådde jag illa. Var nog stressad... Somnade i soffan och sov i några timmar. Gick och la mig och sov till kl 8 i morse. Nu känner jag mig ok. Nu ska jag dricka lite gott kaffe och sen ska jag klä på mig. Ha en underbar lördag alla ni fina människor. Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ojjj vad mycket snö ni har. Jahopp då var det lördag, IGEN. Helt sjukt, skrämmande att veckorna går så snabbt. Men har ju börjat studera nu. Och vi är bara i skolan 2 ggr i veckan, så jag ser fram emot tisdag då 3dje skoldagen är :) Göra något kul idag? Jag har för en gångs skull inga planer, så skönt.

2013-02-16 @ 13:56:39
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0