Lite veckouppdatering...

Måndag: Jobbade. Var till HVC efter jobbet och fick en laserbehandling. Åkte till Gränby Centrum efter det
och handlade. Kom hem strax efter 18 så man var lite trött.
Tisdag: Jobbade. Efter jobbet följde jag med Eva till Gränby Centrum.
Onsdag: Jobbade. Åkte hem direkt,skönt att komma hem tidigt.
Torsdag: Jobbade. Var på stan ett tag efter jobbet.
Fredag: Jobbade. Åkte till Gränby Centrum efter jobbet och handlade. Var bla in på Systemet och köpte lite vitt
vin. Köpte Florentina. Första gången jag smakade på det och det var helt ok.
 
Det var lite va jag pysslade med nu i veckan. Idag när jag vaknade så regnade det och sen började det snöa. Vart tog vårvädret vägen???
Har bara småpysslat lite idag. Bäddat rent i sängen,plockat undan ren disk,dammsugit osv. Ska fixa lite kaffe nu och sen ska jag sätta mig och läsa lite. Läser nu " Änglavakter " av Kristina Ohlsson. En deckare. Väldigt bra är
den. Ha en fortsatt fin lördag! Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Åh visst är han söt :) blir perfekt till högtider då jag vill att han ska vara lite extra fin :)
Kram!

2013-04-13 @ 15:17:11
URL: http://missfancydream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0