Fredag = semester

Så blev det fredag och jag har haft semester idag. Tog en lång och skön frukost.  Sen knallade jag iväg till Gränby Centrum och gick runt i lite butiker. Köpte en BH och tre par trosor. Väl hemma igen dansade jag runt med snabeldraken och småplockade lite. När jag hade ställt undan dammsugaren kände jag att jag ville ut och ta en promenad. Tog en uppfriskande promenad i ca 20-25 minuter. Härligt! Satte på kaffet när jag kom hem och satte mig i fåtöljen och läste. Tror jag läste i nästan 3 timmar,boken är bra!  Boken som jag läser nu heter "Helgonet" av Carin Gerhardsen. Hon skriver skitbra böcker!!!  Nu har jag precis ätit och ska nu kolla lite på TVn. Har haft en underbar skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0