Torsdag idag...

Nu börjar man känna att hösten är på väg. Kallare mornar och regn å rusk. Fast jag älskar hösten. Faktiskt min favoritårstid. Härligt! Jag är kvar på Ling,går bra. Idag kom t.om chefen fram till mig och tyckte jag var så noga och att det var så fint. Ändå gör jag bara det man ska göra och inget extra alls. Fast visst är det kul att dom tycker att man gör ett bra jobb. Nästa vecka ska jag vara där också men bara 2 timmar. Ska ha Elsas område. Margareta kommer tillbaks nästa vecka. Nu ska jag börja med maten,ska ha Jambayala,gott gott!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh jag tycker inte alls om hösten, det jag gillar är att den är fin, annars tycker jag mest om sommaren!:) om de är riktig sommar iaf.. haha!

De är så kul att få höra att man gör något bra!:)
Måste ju kännas extra bra när det t.om kommer ifrån chefen!;)

2012-09-21 @ 11:11:54
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0