Tjena tjaba hallå

Nyss hemkommen...har satt på kaffe,är så kaffesugen. Var på Fyrisskolan först och efter rasten åkte jag iväg till Ling. Dom hade ju sagt till mig att denna vecka skulle jag bara ha ett område så Elsas våningar tog jag alltså inte. På eftermiddan skulle jag upp och hämta hennes smutstvätt och märkte att hon inte hade kommit än. Hon ska börja kl 9 på morgonen. Jag var där kl 14... Var ju tvungen att ringa till våran samordnare och frågade. Hon var tvungen att kolla så hon skulle ringa upp lite senare... Fick reda på att hon har semester även denna vecka. Så inget av hennes område blev städat idag. Inte mitt fel men jag kommer få mycke i morgon. Dom hade tittat helt fel sa hon. Jättekul tyckte jag...skit också. Jag ska vara där i morgon också vet jag så får jag se hur det blir på onsdag. På onsdag blir det dåligt med folk på Fyris så jag måste kanske stanna kvar där. Nu är kaffet klart så jag tänker ta mig en slurk eller två innan jag börjar med maten. Ha det så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0