Tisdag

Det är ju en aning kris med folk på Fyrisskolan,alltså med städpersonal. Har ju varit så i några veckor nu. Imorse började jag jobba kl 5 för jag skulle va ensam i C huset. Kommer att va ensam där resten av veckan. På eftermiddagarna har dom varit 2 st och egentligen ska vi va 6 st. Kl 12 sticker jag i väg till Ling för att ta Elsas område. Men idag va det sista dagen jag skulle va där för Margareta som också är på Ling (ordinarie personal) ska få ta Elsas resten av veckan. Jag måste va kvar på skolan. Måste ju finnas nån personal kvar där också. Nu har jag duschat och suttit och läst lite,så nu ska jag fixa lite mat för nu börjar magen kurra. Blir nog en tidig säng kväll för mig känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0