Fredag...härligt!

Äntligen äntligen så är det HELG! Det har varit 3 jobbiga veckor på jobbet och denna vecka har det varit extremt jobbigt. Många många sjuka plus några som har haft semester. Vi har sprungit som galningar på jobbet för att hinna med allt som ska göras. I onsdags.torsdags och i dag fredag har jag även varit på Ling. Haft hela huset eftersom båda två haft semester. Jag skulle egentligen ha 6 timmar där men har haft ca 4 timmar. Har inte haft nån lunch dom här dagarna. På måndag kommer en tillbaks och då har jag bara ett område på 4 timmar vilket är skönt. Har nu duschat och satt på ugnen. Är så HUNGRIG! Måste ha mat NU! Ikväll ska jag mysa i soffan och njuta av att det är HELG,jiippii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0