SOL SOL och åter SOL

Idag har SOLEN verkligen visat sin bästa sida. Som varmast som jag vet iallafall så har vi haft 23 grader varmt,härligt! Direkt på morgonen så var jag på Walmstedtska. Sen på förmiddan hade vi ATP möte. Direkt efter åkte jag,Yvonne och Tony till Studenternas och var där till kvart i ett. Det var extra mycke där i dag. Det var tydligen Amerikansk fotboll där i helgen. Hade en god lunch och fika break när vi kom tillbaks. Sen var det lite jobb kvar innan man fick åka hem. Innan bussen styrde hem med mig så inhandlade jag ett par vita byxor och en present till Ellinor. Nu blir det inga fler presenter...ska gratta henne nu på onsdag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det lite mat. Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Nett

Härligt väder nu, vi hade apt möte igår em, det var ett långt sådant och man missade många soltimmar.

2012-05-23 @ 11:45:21
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0