Hej och God Morgon

Vaknade 7 minuter över 5 i morse och trodde att jag hade försovit mig. Brukar ju gå upp kl 4 när jag jobbar. Hoppar upp ur sängen och sprang till badrummet. Hade väl varit där inne ca 4-5 minuter när jag började tycka att det var lite konstigt,det stämde liksom inte. Kom på att jag hade SEMESTER. Gissa om jag blev arg. Gick och la mig igen och försökte somna om men se det gick inte,var ju helt klarvaken. Gick upp och satte på kaffe. Kl är nästan 7 nu och jag funderar på att klä på mig. Ute regnar det men se det gör ingenting. Idag har jag inte tänkt göra nåt speciellt,bara njuta av att vara ledig. Ska nog läsa...lösa lite korsord...sitta vid datorn...dammsuga...bädda rent i sängen...dricka kaffe...och lite annat. Ha de gott! Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0