Känner mig ganska mör

Äntligen äntligen helg! Fy faen vilken dag. Fem över sex i morse fick jag veta att jag skulle till Svartbäckens förskola. Kom dit tjugo över 6. Första avdelningen öppnar halv 7. Stressigt värre hela tiden jag var där. Var ju sen. Dom gillar inte att man städar när barnen kommer,då ska det vara klart. Blev klar där kl 9 så jag stressade vidare till Fyrisskolan där jag bara tog nyckeln till Walmstedtska och drog vidare dit. Halv 10 kom jag dit (hade ingen rast när jag kom till fyris) och började dammsuga och tog toaletterna. Igår kväll var det stor middag och i kväll är det VIP middag. Kom tillbaks till fyris halv 12 och var då rejält trött,ont i fötterna och kaffesugen plus hungrig. Sen när jag vaknade i morse så hade jag ont i halsen och inte kände mig hundra sådär pigg. På eftermiddan höll jag på med allergistäd och det var tvunget att bli klart idag. Efter jobbet skulle jag handla så halv 5 kom jag hem. Har nu ätit sushi och druckit ett glas vin. Ska hoppa in i duschen snart. Ska bli skönt med 2 lediga dagar. Ha en mysig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0