Det var slaskigt och halt ute

Gu´ så skönt att få komma ut. Jag har ju varit sjuk så jag har hållt mig inne hela veckan. Var och handlade och det behövdes,hade ju ingenting hemma. Köpte mig en semla bla och det var superduper gott. Sen var jag in en snabbis på Akademi bokhandeln och kollade lite på bokrean. Hittade ingen som jag blev sugen på. När jag väl var hemma fick jag lägga mig. När jag var på väg hem så började jag se "stjärnor" och fick dunder huvudvärk. Nu känns det bättre. Sov en stund och tog en tablett. Nu ska jag fixa till lite mat. Kyckling i kokosmjölk och röd paprika plus jasminris. Gottis!

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Jo nej jag är inte heller bra på att kommentera andras, men var mest för att få ett litet humm om vilka som egentligen läser ens blogg:) man är ju som nyfiken.. Kram

2012-02-23 @ 18:02:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0