Torsdag

Dags att skriva lite här i bloggen. Den här veckan är jag på Lilla Von Bahr och Von Bahr Förskolor. Även nästa vecka. Den här veckan är det inte så mycke. Alla barnen har inte börjat än så alla avdelningar är inte öppna och sen så har det varit storstädat i båda förskolor. Nästa vecka blir det mer. Min förkylning är inte riktigt borta än. Har en envis snuva som inte vill gå bort och den retliga rethostan är även den kvar hos mig. Har jag ledsnat på förkylningen eller har jag ledsnat???... Ska ta en härlig dusch nu och sen blir det lite matlagning. Kyckling med ris hade jag tänkt att ha idag. Ha en fortsatt härlig dag och ni...imorgon är det FREDAG! Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0