God lördag på er

Härliga lördag! Inatt har jag sovit 7 1/2 timme. Guu så skönt. Måste nog ha varit trött. Annars brukar jag bara sova i ca 4-5 timmar. Sitter här med en Cappuccino,gott gott! Såg att jag inte hade skrivit på några dar så det kanske är dags att skriva några rader. Även denna vecka så har jag varit på Lilla och Stora Von Bahrs förskolor. Nu på måndag får man "komma hem" igen till Fyrisskolan. Då kommer resten av gänget tillbaks från deras semestrar. Funderar på att göra om bloggen till en Fotoblogg istället. Älskar ju att fota! Men då måste jag be Malin hjälpa mig att ändra den,jag vet inte alls hur man gör... Nä nu ska jag ta mig en smörgås och en Cappuccino till,sen ska jag klä på mig. Ska till Gränby Centrum idag och shoppa lite. Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0