Äntligen...

så kan jag lägga upp bilder igen. Jag har hållt på och fixat det och till slut gick det. Fråga inte hur jag gjorde men nånting rätt gjorde jag iallafall. Nu hoppas jag att det håller i sig. GLAD PÅSK på er förresten! Påskdan idag. Så skönt att man är ledig 2 dagar extra. Det behöver man va ibland. På långfredan var Ivette här på lunch. Bjöd på Kycklingsallad,gott bröd och vin till. Till kaffet åt vi Kladdkaka med grädde. Påskafton och idag har jag tagit lugnt och inte gjort nåt speciellt. Läst mycke och myst. Har ätit Janssons frestelse,lammkotletter,sill,lax och druckit must. Gott gott! Imorgon har jag först tvättstugan på förmiddan och på eftermiddan kommer Tone hit på middag. Tänker bjuda på Ugnslagad lax med citronsås och kokt potatis. Mums! Nu tänker jag ta en svängom med snabeldraken en stund innan jag fortsätter med boken. Ha de så bra! Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0