Gott gottigott gott gott...

Lördagmorgon...som man har längtat. Det har varit en extrem jobbig vecka. Vi har varit knappt nån på jobbet. Antingen halvt sjukskriven eller utlånad eller semester. Sen har vi en ny som inte hittar på skolan... Så här har vi haft i flera veckor nu och nu börjar vi bli jävligt trötta och slitna. Vi skulle egentligen ha möte i torsdags men det blev inställt pga att det var fler sjuka. Nu i helgen ska jag banne mig bara ta det lugnt och vila mig. Ska bla gå till Expert och byta ut Universalen som jag köpte hos dom igår. Märkte sen när jag skulle koda in den att det inte fanns nån guidebok med koder. Och sån måste jag ju ha annars kan jag ju inte koda in rätt. Ska bara dricka upp mitt cappuccino,sen ska jag klä på mig. Ha en fin dag alla! Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0