Trött tröttare tröttast

Idag har jag varit så jättetrött. Har gått som en nersövd zoombie. Först i morse var jag på Svartbäckens förskola och stressa runt där. Kom tillbaks till Fyris för att snabbfika och sen gick jag till Walmstedtska och dammsög och dammade. Imorgon ska jag till Ottelin,ROK och 10:an och ska vara där hela dan. Direkt efter jobbet åker jag till Gottsunda för att fira en snart 18 åring. Nu har jag precis duschat och ska snart gå och slå in presenterna. Tror nog att det blir en tidig sängkväll i kväll. Få se hur länge jag ska flänga runt. Det tar på krafterna. Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åå undrar vad jag får för något :D

2011-05-17 @ 21:13:10
URL: http://nattstad.se/ewlliii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0