Spring spring spring

Äntligen är måndagen över. Idag har jag bara sprungit tycker jag.
Imorse när jag kom till Fyris och hade bytt om och allt fick jag reda på att jag skulle till Svartbäckens förskola.
Dom öppnar kl halv 7 på en avdelning och dom vill helst att städningen är klart där då. Jag kom dit ca kvart
över 6. Stress stress. Kl 9 skulle vi ha gruppmöte på fyris så jag hade bråttom. Pga att vi hade möte så blev vi lite sena med det andra ställena så det var bara att skynda sig. Nu har jag precis kommit hem. Har varit och köpt en present till Ellinor först. Nu är man både trött och hungrig plus att man har ont i fötterna. Ska äta duscha och
chilla lite framför teven en stund innan man stupar i säng. Imorgon blir förskolan och sen rast på fyris och sen springa till Walmstedtska och dammsuga alla rum. Phu... nä nu ska jag äta. Hoppas ni har haft en bra dag.


Kommentarer
Postat av: linnea

Tack! & GRATTIS på namnsdagen i efterskott till dig med! :)



2011-05-16 @ 23:15:42
URL: http://linneastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0