Har grattat Ellinor idag

Idag har jag varit på Ottelinskolan.10:an och ROK för Inger hade ledigt idag. Direkt efter jobbet åkte jag till Gottsunda för att gratta Ellinor som fyller 18 imorgon torsdag. Vi fick skink o ost sallad som var superduper. Till kaffet fick vi tårta. Allt var så gott. Där var även Kari och Tommy och lite senare kom även deras granne Roza. Har nu varit hemma ca en halvtimme och hoppade direkt in i duschen,härligt härligt! Imorgon ska jag nog vara på Fyris skolan om ingen annan blir sjuk. Nu ska jag kolla lite på teve och sen ska jag nog hoppa i säng. Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha första bilden var ju hemsk!

Men tack så mycket igen för presenterna! :D♥

2011-05-18 @ 21:01:22
URL: http://nattstad.se/ewlliii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0