Alexander

Har nu kommit hem. Har varit på restaurang Alexander och ätit god mat tillsammans med Eva och Inger. Jag åt fläskfile med kantarellsås och pommes frites. Det var lungt och trevligt i början men... vi hade ingen aning om att det var nån bandymatch nu i kväll så helt plötsligt så kom det massor av bandyfantaster som skulle äta pizza och dricka öl. Dom var ju inte så tysta... ibland kunde dom ta sig en ton eller två. Fler och fler blev dom och till slut var det liksom svårt att prata och höra vad vi sa. Vi som skulle ha det så lugnt och trevligt...suck! Men jag hade ju trevligt iallafall...jag fick ju träffa mina girls. Nu ska jag in i duschen och sen ska jag sätta mig framför teven en stund. Pussi pussi!


Kommentarer
Postat av: Eva

...kycklingen var också GOD! och det är alltid lika kul att träffa dej och Inger. Synd att vi inte ses oftare.

2011-03-01 @ 19:35:20
Postat av: Mie

Haha.. toka. Hur har du kunnat missa bandyn.

Jag kan tänka mig att det blev mycket livat i stället för lugnt.

Ni får gå ut en gång till för att få lite ro. Men gå INTE ut när det är banyfinal, lova! :)

2011-03-03 @ 13:49:17
URL: http://mies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0