Söndagkväll

Det är redan söndag. Dom här dagarna har gått otroligt fort men det brukar ju dom göra. Men imorgon är det ju en röd dag så man är ju ledig. Det är ju också Sveriges Nationaldag. Det har varit så jätteskönt att vara ledig dom här dagarna,nånting som jag behövde. Vädret har varit underbart så man har varit ute mycke och jag har träffat lite människor som man inte har träffat på länge så det har varit härligt. Ryggen har jag fortfarande ont i så... Nu ska jag kolla lite på TV. Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Åh tack :) Jag har en Nikon D90.

Nja, staden i sig är jätte fin och mysig men jag gillar inte Uppsala! :)

Haft en bra helg? :)

2011-06-06 @ 00:02:34
URL: http://imollyshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0