Sisodär...

Sådärja,nu  har jag bara 2 dar kvar tills jag får den ljuvliga semestern. Om jag längtar? Nädå,inte ett dugg...not.
Jag längtar så jag går åt.
Imorse åkte jag och Johanna (en av sommarungdomarna) till 10:an,Ottelin och ROK. William (den andra ungdomen fick följa med Solweig). Vi kunde inte lämna dom ensamna på Fyris. Det blir så på torsdag också. På Fyris håller vi på med storstäd fortfarande. Vi blev klara med bibblan i fredags så vi håller på med klassrummerna nu.
Storstäd är inte bra för min rygg känner jag...
Sk hoppa in i duschen nu innan jag börjar med maten. Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Mie

Gudars så härligt med semester... jag längtar jag å men har tyvärr 21 dagar kvar!!

Ha det gott tills det är dags! :)

2011-06-22 @ 08:41:16
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0