Min första semesterdag...

Gomorron på er! Så skönt att få sova lite längre idag men jag vaknade tidigt iallafall. Vaknade kl 6... Idag ska jag till Matilda på HVC. En laserbehandling. Efter det ska jag möta upp Hanna för vi ska äta lunch. Var vet jag inte men det blir väl nånstans. Imorgon åker hon,Stefan och barnen till Gotland. Dom har ett hus där så dom åker dit ofta. När jag kommer hem ska jag fixa mina räkningar...inte kul men tvunget. Solen lyser och det ser fint ut,härligt! Ha en bra dag! Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Mie

Haha... rätt åt dig att du vaknade tidigt!! :)

Skönt att slippa ge sig iväg nu på morgonen va? Jag skulle kunna göra en hel del för att ha semester nu jag också... Men snart så!

Ha det så härligt du bara kan nu... njut och ta det lugnt!

Kram

2011-06-27 @ 08:02:17
URL: http://miesliv.wordpress.com
Postat av: Ellinor

SV: vet inte riktigt vad du menade men nu ser det iaf ut som du kan ladda upp bilder :)

2011-06-27 @ 13:24:21
URL: http://nattstad.se/ewlliii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0