Hemma igen

Har kommit hem nu. Halv 11 skulle jag vara hos Matilda och denna gång gjorde det riktigt ont,usch. Hon trodde att det kunde vara för att jag har ont i ryggen. Om man har ont nånstans på/i kroppen så gör det extra ont med laserbehandlingen sa hon. Vid 11 så var jag klar. Gick till Mamsell och kollade om det fanns några änglar som jag kunde inskaffa till mig men tyvärr... Halv 12 skulle jag möta upp Hanna så jag gick till vårt mötställe och där satt hon och väntade. Vi gick till Panini och åt lunch,mmm gott! Satt och pratade och hade det trevligt och skönt. Nu är jag hemma och har varit det ca 1 timme. Har legat och läst och druckit lite kaffe. Ska börja tänka på vad jag ska ha för mat till middag... få se vad det blir. Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0