Fobi

Tänkte i detta inlägg breätta lite om en fobi jag har. Jag är livrädd för spindlar! Bara tanken på spindlar mår jag illa,får hjärtklappning och vill bara fly därifrån. Här i Sverige är spindlarna in farliga,det vetjag innerst inne. Men för mig är dom hemska monster och livsfarliga. Dom springer mot mig med sina tusen ben (okej,jag vet att dom inte har tusen ben utan åtta men det ser ut som om dom har det när dom kommer mot en) Usch,jag ryser när jag tänker på det. Det finns folk som inte förstår hur vi  som är rädda känner oss. Dom ska alltid "skoja" och komma frammed en spindel och sätta den på en. Jag säger bara så här om det: GE FAN I DET!  Jag blir så förbannad när dom gör så. Fattar dom inte hur rädda vi blir,man får ju panik och nästan gråtfärdig. När man sen försöker förklara så skrattar dom bara och tycker man är löjlig. Har dom ingen respekt alls undrar man... Snälla ni,ni som gör så: SLUTA MED DET! Visa lite medkänsla,tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0