Äntligen helg

Nu är det äntligen helg. Idag har jag varit på Lötens och Von Bahrs förskola. Ligger alldeles bredvid mig så jag har sluppit bussen idag,skönt. Vi har haft gruppmöte idag på förmiddan så Inger har varit så snäll och kommit å hämtat mig och skjutsat tillbaka mig. Vi fick jordgubbar,vaniljglass och vispgrädde. Så gott det var. På Löten fick jag mat,så idag bjöd dom på spagetthi med köttfärssås vilket var mums. När jag kom till Von Bahr så fick jag kaffe och kladdkaka med vispgrädde,gott gott! Nu har jag precis kommit hem så jag sitter här med ett glas öl,mmm. Ska börja med maten snart. Det blir lax,sparris,kokt potatis och grönsallad. Ska bli gott. Ha en trevlig fredagkväll. Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0