M/S Kung Carl-Gustaf

Jaha,igår kväll ar man på Carl-Gustaf och hade det väldigt trevligt. Det var jag och Inger som åkte. Dom hade tagit bort räkorna och hade istället Skärgårdsbuffé vilket var jättegott. Vi fick kyckling,ugnsbakad lax,strömming,potatisgratäng,skinka,sallad,böckling,bröd,couscous plus lite annat smågrejor till. Mums var det! Drack vitt vin till. Vädret var på topp. Väldigt mysig kväll. Hemvägen blev det kaffe och nån liten tryffelbit,gott gott! Eftersom jag drack kaffe så sent så kunde jag bara inte somna föräns ca 3 tiden inatt,det gick bara inte alltså. Men vad gör väl det...jag har inte nåt för mig idag så jag kan slappa. Ska bara iväg och småhandla lite och det gör jag om en liten stund. Bilder på kvällen får ni när jag har laddat upp dom. Ha en mysig och härlig dag! Pussi pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0