Gårdagen

Igår var jag och Ylwa till Botaniska Trädgården,Svandammen Statsträdgården,Slottet och Domkyrkan. Kom hem vid 18 tiden och då var man så trött,svettig och hade ont i fötterna och ryggen. I statsträdgården fikade vi och där hade 4H lite djur bla getter,griskultingar,kaniner och lamm plus tuppar. Vid botaniskan tog vi oss en dricka och satte ner oss en stund och vila. Vid 16 tiden gick vi till Alexander och åt. Jag tog en Pikilia,gott gott! Efter maten gick vi till Domkyrkan. När vi väntade på skjuts hem så åt vi mjukglass,mums! Hoppade direkt in i duschen när jag kom hem,kände mig så äcligt svettig. Det var ju så varmt igår och solen sken hela tiden och man gick å gick å gick hela tiden. Men det var en trevlig och rolig dag. Har lite ont i ryggen idag och lite i fötterna men det går väl över...hoppas jag. Ha en toppendag idag alla! Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Nett

Låter som en trevlig dag, det var sjuktvarmt här igår med, idag är det lite svalare!

2011-07-08 @ 15:05:14
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0