Snöigt

Kors vad det har snöat. Visserligen hade vi mycke snö innan men hela kvällen igår och på natten så snöade det. Det är mysigt (när man är inne). Okej,årets första dag...undrar hur året blir i år. Jag hoppas det kommer blir ett glatt och händelserikt år med mycke värme och glada dagar. Jag ska iallafall tänka på hur jag mår. Har inte mått så bra med både det ena och det andra... Sen SKA jag lära mig hur man lägger upp bilder på bloggen. Ellinor...jag ringer dig! Ska lära mig att lägga mig mycke tidigare än vad jag har gjort. Går ju upp väldigt tidigt så man är skittrött när klockan ringer. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mie

God fortsättning Maritha!

Ja du, nog har det snöat alltid och titta ut genom fönstret nu då! Oj, vart ska det här sluta!?

Jag ska säga åt Elli jag också för det är på tiden att jag får se lite bilder... :)

2011-01-01 @ 13:05:57
URL: http://blogg.passagen.se/mie201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0