Shopping

Idag kände jag mig lite shoppingsugen så efter jobbet åkte jag till Gränby Centrum. På Åhlens köpte jag mig en ny väska,en svart en vad annars... Hade gått och kollat in den ett tag så nu slog jag till. Sen gick jag till Guldfynd och köpte mig ett par örhängen. Skulle behöva ha lite kläder också men det får bli en annan dag. Är nöjd med mina inköp för idag. Idag var det för en gång skull kul på jobbet. Det var bara dom som man tyckte om som jobbade och det bästa av allt så var min gode vän Eva där också idag. Hon är egentligen på en annan skola men idag fick vi hjälp av henne och det var så kuligt. Såna här dagar ska det alltid va,då mår man bra. Ska snart gå och lägga mig,är trött så in i norden. Längtar till sängen...Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker också att det var en bra dag. Kram E

2011-01-08 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0