Vaknade tidigt...

Trots man hade semester och man skulle få sova lite längre så vaknade jag halv 7 och inte kunde jag somna om. Så jag gick upp och satte på kaffe. Idag har jag varit till Gränby Centrum och gick å strosa lite där. Kom hem med ett par jeans,glögg,frukt och grönsaker. Sen har jag inte gjort så mycke mera än att jag har läst och suttit vid datorn. Nu börjar jag bli hungrig så jag tänker göra mig en god räksallad med lite vitlöksdressing på,mums. Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll! Pusi pussi!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hade ju kunnat springa på varandra då. Vi var på Gränby redan när dom öppnade och kom inte därifrån förrän efter ett.

2011-12-27 @ 17:34:50
Postat av: Ellinor

Hej!

Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt på din blogg?

I så fall besök min blogg och tryck på länken till vänster där det står ADsettings. Sen är det bara att bli medlem och börja tjäna pengar!



Kram Ellinor

2011-12-27 @ 19:25:00
URL: http://inthiscity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0