Hos Emelinda igår...

Igår var jag så trött och hungrig när jag kom hem så det blev inget blogg alls igår. Efter jobbet igår så gick jag till Emelinda på HVC och fick en laserbehandling. Efter de så blev det stan en stund och köpte julklappar. Även jag var kissnödig,trött och magen började kurrade så tog jag bussen till Gränby Centrum och köpte en present och handlade lite mat. När jag satte nyckeln i låset var kl fem i sex. Det första jag gjorde var att jag tog mig en skön dusch. Sen matfix. Satte mig framför tv med mat lagom till julkalendern. Restan av kvällen var jag helt borta. Orkade ingenting... Nu tänker jag ta mig en dusch och sen plocka fram lite kläder som jag ska ha på mig i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0