Shoppingtur

Idag har jag och Inger varit på en shoppingtur. Eller rättare sagt jag har handlat. Har varit på Jysk.ÖB och Rusta. Länge sen jag var på dom ställena så det var kul att kika lite. Vi blev ju lite hungriga efter ett tag så vi åt kebab och det var gott men mättsamt. Efteråt åkte vi hem till mig och fikade. Nu hade jag tänkt ta och duscha och sen bädda rent i sängen och sen teve för hela slanten nu i kväll. Usch...jag vill inte jobba imorgon. Ska börja storstäda på Walmstedtska imorgon...inte kul! Nä några veckors semester skulle inte va så dumt... Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: veronica

sv. Ja den var jättegod :)

2011-08-07 @ 18:08:53
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Mie

Det är alltid kul att shoppa, oavsett vart. :)

Hoppas du sussade skönt i nybäddade sängen och vaknade pigg och redo för en ny dag.

2011-08-08 @ 09:38:28
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0