Det blev en Marinara pizza idag

Jag,Tony,Solweig och Roger hade ingen lunch med oss idag så vi blev sugna på kebab. Så vi åkte till Kens på lunchen men när vi väl var där så blev vi sugna på pizza istället. Och dom har ju direkt inga små pizzor heller så när jag hade en liten bit kvar på pizzan så orkade jag inte mera. Fick lämna. Det gjorde Solweig också. Men grabbarna smaskade i sig sina pizzor. Jag är mätt än så det blir nog inge mat idag. Dricker kaffe nu och det räcker för mig det. Jag tog en Marinara pizza med räkor och musslor på. Gott! Skulle va gott med tonfisk också men fanns inte med dom tre sakerna på. Men jag var nöjd ändå! Mmmm! Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Ellinor K

Ja ring du, har samma mobilnummer :)

2010-10-07 @ 07:36:15
URL: http://ewlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0