Semestern är slut

Semestern är slut och på måndag är det dags igen. Det har varit himmelskt skönt att va ledig en hel vecka. Jag har verkligen njutit. Jag fick visserligen inte mina fönster putsade men...vad gör det? Lördag idag och jag har inga direkta planer. Skönt att bara slappa också. I torsdags fyllde ju Malin år. Deras grannar kom dit och grattade henne. Av mig fick hon ett par örhängen,en glasängel och presentkort på en biobiljett. Det verkade på henne att hon blev glad. Annat hon fick va bla presentkort på Gina Tricot,pengar,blommor,halsduk och mycke annat. Malin och Ellinor hade gjort tårta som var mumsig. Nä nu ska jag hämta lite mera kaffe och sen ska jag läsa lite. Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0