Victoria och Daniel

Nu är äntligen dagen D kommen. Som vi har väntat... Nä inte jag men många andra har säkert väntat på denna dag. Och det är säkert många som ska se på bröllopet på tv. Om jag inte har annat för mig så kanske jag ska kolla på själva bröllopet. Fint väder får dom också. Jag ska egenligen klippa min lilla gräsplätt för nu har den vuxit så det är nästan som en djungel...men det har jag ingen lust med. Itorsdags blev man bjuden på en bit jordgubbstårta...gott. Är just nu på ROK och storstädar fram till min semester och där fick vi tårta. GOTT! Min semester ja... nu har jag 9 arbetsdagar kvar. Så härligt! Gissa om jag längtar. Nä lev väl och må gott så kanske jag skriver nånting mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0