Måndag igen

Jaa...jag skulle ju få ett trevligt besök idag eller imorgon men... nu blev det ju så att det blir inget besök nu utan det blir av om några veckor... Det var ju så att Markus ringde och undrade om jag var hemma för han var i knutarna där jag bor. Han ville titta in en stund. Men jag jobbade ju. Synd...Jag frågade var man kunde få tag i hans senaste skiva som kom ut 4/6. Han sa att han kunde titta in på måndag eller tisdag kväll och då kunde jag få skivan av han. Inget jag sa nej till precis. Men nu ikväll var jag tvungen att sticka iväg ett tag så han kunde inte komma (han hade tänkt komma just ikväll fick jag reda på) Föreslog imorgon kväll men då skulla han repa hela kvällen så han kunde inte. Han föreslog onsdag men...då ska jag ut och äta med en kompis. Suck! Jag föreslog torsdag. Men han skulle åka iväg då för han ska ha en spelning i ljusdal på lördag. Så besviken jag blev. Nu ska han komma om några veckor för han ska stanna där ett tag. Då ska jag få hans nya skiva. Jag längtar! Har hört några låtar och dom är kanonbra. Bla sjunger han med Staffan Hellstrand på en låt. Han är kanonbra och har en underbar röst! Nu får jag vänta vänta vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0