Föreläsning + restaurangbesök

Idag på eftermiddan var vi med jobbet till Musikens Hus och där var det föreläsning. Skulle visst handla om bemötande. Jag personligen tyckte det var tråkigt men det var många som skrattade och tyckte han som pratade var bra. Men själv tyckte jag han var fjantig... Jag höll på att somna flera gånger så dom som satt bredvid mig fick ju knuffa till mig några gånger...tur att man fick kaffe och morotskaka efter halva tiden,jag skulle inte klara av hela tiden att bara sitta still och lyssna på nåt som man tycker är tråkigt. När det var slut kl 16 så gick jag,Inger och Eva till Akropolis och åt. Mums va gott! Som förrätt tog jag Toast skagen och det är alltid gott. Sen åt jag Pikilia 1 och det var jättegott. Drack ett glas vit vin till maten och det är aldrig fel. Vi hade en trevlig stund med prat och skratt. Kvart i åtta kom jag hem och då var det bara bums in i duschen. Nu är det bara 3 1/2 vecka kvar till semestern... Gonatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0