Änglar

I dag bar det av till Bålsta. Var till Ritvas Keramik och där inhandlade jag änglar. 4 st stora Christina Schollins änglar och 2 st andra små änglar. Vågar inte berätta vad "kalaset" kostade... Jag älskar änglar! Har samlat på änglar i ett antal år nu så jag har en hel del nu. Dom är så fina! Samlar allt med änglar. Har bla duschdraperi,handdukar,gardiner,musmatta,dörrmatta,ljusstakar,pussel,ljus,tavlor, spegel,sängkläder,prydnads änglar och mycke mera. Efter köpet av änglarna åkte vi hem till Uppsala igen. Där blev vi hungriga så vi tog en varsin hamburgare. Gott! När våra magar var mätta så åkte vi till Plantaget och köpte lite blommor. Vi var på Arkens Zoo också för Inger skulle köpa kattmat. Jag hittade en liten papegoja (tror det var en papegoja)som jag blev helt förälskad i. Fick klappa han och han var så kelig. Sötis! Nu ska jag sätta på lite kaffe och sen ska jag ta och läsa lite. Läser Camilla Läckbergs "Predikanten" som är kanonbra. Ha en trevlig lördagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0