Sista dan på semestern

Det är sista dan på min semester och jag hade inget för mig idag så jag gick till Gränby centrum och skulle kika lite grann. Kom hem med ett par jeans,en dvd film,en bok,yatzi spel och ett par örhängen. Passade på att handla lite mat också när jag ändå var där. Filmen var "Äntligen midsommar" och den var sådär. Har ni sett den? Vad tyckte ni om den? Nu ikväll har jag sett lite friidrott. Det var tänkt att jag skulle till Stockholm imorgon men det blir inte så. Britt ssom jag skulle åka med fick förhinder. Det blir en annan gång istället. Ha en fortsatt trevlig fredagkväll. Pussi Pussi

Kommentarer
Postat av: Mie

När jag läste ditt inlägg slog det mig att jag inte har varit i Gränby centrum sedan de byggde om. Skandal!! :)

Så idag blir det Gränby för mig, äntligen.



Så synd att det inte blev något Stockholm för dig.

Kram och trevlig helg.

2010-07-31 @ 11:04:53
URL: http://mies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0