Öhhh...

Tur att det inte blev nå tur till Stockholm idag för jag känner mig seg i huvudet idag. Jag kunde inte somna inatt.Låg och vred och vände mig om flera gånger men det gick inte. Så ca halv 2 gick jag upp och kollade på teve istället. Sist jag tittade på kl så var hon halv 4 sen tror jag att jag slocknade...på soffan. Vaknade på soffan halv 8 och var seg och hade lite huvudvärk. Kände mig inte alls iform. Tog en dusch och drack en massa kaffe och sen gick jag ut en stund och tog mig en promenad runt Gärdet. Men fortfarande är jag konstig i huvudet. Behöver nog sova några timmar till men jag tänker inte lägga mig nu det är väl risk att jag inte alls kan somna inatt. Hur ska det gå när jag ska börja jobba på måndag...hujedamej. Men det skulle vart kul med en liten tur till Stockholm men det blir nog en annan helg. Nu ska jag fixa inlagd gurka och sen ska jag stjälpa i mig kaffe och ska nog ta mig en lite kaka till. Ha en fin lördag alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0