Livet i ett nötskal

Mie,du ville veta lite mera om boken Livet i ett nötskal så jag skriver vad som står bak på boken. "Livet i ett nötskal? För Claras del är svaret:KAOS. Stökigt hem,man i karriären,två stojiga barn,krävande mamma och en gnagande oro över att ha tappat bort sig själv... I jakt på ett nytt liv tackar Clara ja till att göra en kändisintervju med den världsberömde- och vrålsnygge-dansaren. Men Clara drabbas av fruktansvärd rampfeber. Intervjun blir ett komplett fiasko och journalistkarriären verkar bli kort. Claras liv snurrar allt fortare. Bakelser och kakor har plötsligt fått en oemotståndlig dragningskraft. De går inte att säga nej till. Men Claras man tycker inte längre att Clara är oemotståndlig. Han säger nej hela tiden-i sängen. Claras kaos sprider sig lavinartat. Vad ska hon ta sig till?" Ja det var vad som stog bak på boken. Hoppas du tycker den verkar bra och tänker läsa den. Köpte den för ca 6-7 år sen så den har några år på nacken. Trevlig onsdag kväll Mie

Kommentarer
Postat av: Mie

Tack gulle! Den ska jag läsa när jag läst ut de jag håller på med nu.

Först en trilogi av böcker, återkommer om vilka senare när jag är inne igen! :)

Ha en mysig helg du och Malin!

2010-08-06 @ 20:51:56
URL: http://mies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0