Åsså var det dags igen

Ryggen krånglar igen. Kände redan i fredags kväll att det var nått på gång. När jag vaknade i lördags så då hade jag ont. Jag som skulle på kräftskiva i lördags...blev så att jag blev hemma. Har legat hela helgen. Den är mycke bättre nu än vad den va i lördags men har lite ont när jag går och när jag böjer mig. Denna gång är det på vänster sida. Det enda jag har gjort i helgen är lösa lite korsord och läsa på min bok som jag håller på med. och glo på tv. Men det är ju bara skit på tv,så varför ska man betala tvlicense när det bara är skräp på tv. Usch punga ut över 600 kr... Nu ska jag hämta lite mera kaffe och sen ska jag lösa lite korsord...tackolov att jag har mina korsord. Ha de bra alla. Pussi pussi! PS. Idag lyser solen!!!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-08-23 @ 13:29:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0