Jävla fredag...

Nu ska jag inte tänka på jobbet och en viss idiot till person på 2 dagar. Idag när jag och Tony skulle till Studenternas (har varit där hela veckan) så halkade jag på isen på parkeringen. Fick ont i det onda knät plus att jag gjorde illa mig i vänster ringfinger. Den är nu blålila och svullen. När vi var där så snubblade jag på ett munstycke till vattensugen...kan nästa tro att det är fredagen den 13:onde... Sen började en person krångla och börja skrika och höll på. Naturligtvis var det synd om henne och vi fick skit när det egentligen va tvärtom... Så jävla skönt att det är fredag... Nu är jag trött,har ont i fingret,ont i knät och ska egentligen dammsuga här hemma men det orkar jag inte. I morgon kommer Malin hit och ska sova över till på söndan. Malin är min brorsdotter på 14 år (blir 15 i november) Ska bli kul att hon kommer,Skruttungen. Nu tänker jag ta mig en tablett och lägga mig en stund på soffan innan jag går och bäddar rent i sängen. Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0