Klämde mig i fingret...

Så har måndagen gått och det är bara 4 dagar kvar till helgen... Klämde mitt högra pekfinger i en dörr i morse. Jag stängde dörren utan att tänka mig för var jag hade andra handen nånstans. Jädrar va ont det gjorde. Tur att man var ensam för jag skrek rakt ut. Blodet bara forsade. Nu har man en öm svullen sårig blåig pekfinger...aj aj aj. När man kom till Fyrisskolan  efter man hade varit på Ling så fick man höra att en arbetskamrat är sjukskriven till den 20/1. Hon hade halkat i fredags när hon skulle hem så hon fick en spricka i armen. Aj Aj Aj! Jag ringde upp henne och frågade hur det var. Hon var så ledsen och hade jätteont sa hon. Usch,stackars henne!  Nä nu ska jag fixa matlådan och sen ska jag sätta mig ner och kolla lite på TV. Pussi pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0