Fredagen...

Hej och gomorron på er. Vaknade för en liten stund sen och inte somna om. Så jag gick upp och satte mig här istället. Igår fredag fick jag besök av Inger. Jag bjöd på mat. Först blev det Avocado med fyllning. Fyllningen bestod av creme fraich,räkor och lax. Gott! Sen åt vi Chow mein. Wokad kyckling med nudlar,sockerärter,salladslök,vitlök,sesamolja och ljus soja. Gott! Glömde helt bort att ta några kort...hmmm! Idag vet jag inte vad som händer. Vill gärna läsa,vill läsa ut boken som jag håller på att läsa. Men jag skulle behöva rensa och städa klädkammaren,få se vad som händer. Nu ska jag fixa till lite kaffe.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jaa hon är så himla söt och gosig!:) hon kramas tillbaka!! :)

2012-12-29 @ 11:44:10
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0