Ulva marknad vid Ulva Kvarn

Har nu äntligen kommit hem. Va trött jag är...helt färdig.
Men det var kul att gå och titta där. Vädret visades sig på sin
bästa sida. Solen sken och det var varmt. Träffade lite folk,både
vänner och släktingar. En släkting Anette hade ett stånd där. 
Hon stod där och sålde sina egna hemmagjorda keramiksaker.
Dom var fina! Vi tog oss lite kaffe med räkmacka och en god
morotskaka. Mums!
Köpte bla en regnbågslax,cocosbollar och en massa änglar.
Hmm,jag och mina änglar.! Nu har jag precis tagit Ipren och
nu ska jag lägga mig på soffan ett tag och vila. Skulle behöva
dammsuga här hemma men det orkar jag bara inte. Huvudet
dunkar och är helt färdig. Det är en dag imorgon också...
Ha det så bra! Pussi pussi!


Kommentarer
Postat av: veronica

sv: Tack så mycket :)

2011-09-03 @ 14:40:19
URL: http://missfancydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0