Tjena Tjaba Hallå

Måndan har gått och det är "bara" 4 dagar kvar på veckan. Vi var alla på jobbet idag,helt otroligt. I fredags hade dom varit 3 på morgonen och  sen fyra... Hoppas det blir bättre denna vecka. Jag mår bra och det är skönt. Är lite trött bara men det är man ju alltid på måndan. Ska snart duscha och sen ska jag stå och stryka en stund hade jag tänkt. "Strykhögen" är stor så jag måste börja nångång. Härligt väder har vi haft idag också...höstväder! Älskar hösten! Må så gott och ha en mysig måndagkväll! Pussi pussi!

Kommentarer
Postat av: Mie

Vad skönt att du inte gick och blev förkyld också... :)

Ja, hösten är härlig, det tycker jag också. Jag gillar den höga klara luften som det är under hösten. Härligt!

2011-09-26 @ 17:48:48
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0