Tisdag...

Igår när jag väl hade kommit hem var jag så trött och hungrig så jag orkade inte skriva nåt. Var till Emelinda på Hudvårdscenter efter jobbet. Visste inte att Matilda hade slutat så jag blev lite försvånad när Emelinda öppnade. Hon ska plugga nu i 3 år så jag kommer sakna henne. Men Emelinda ar duktig hon med så...När jag var klar där så åkte jag och till Gränby Centrum för att handla. När jag äntligen hade handlat klart och var på väg hem så träffade jag på en granne som jag inte hade sett på väldigt länge. Vi pratade i över 2 timmar. Jag hade inte hjärta att säga att jag måste hem. Hon var så ledsen och grät när hon berättade vad som hade hänt henne.  Usch det var så hemskt,stackars Teresa. Man märkte att hon ville prata så jag struntade i att jag var trött,hungrig OCH KISSNÖDIG. Var hemma kvart över sju (på kvällen).Hopp in i duschen och sen fixa lite mat. Annars så var det lugnt på jobbet. Vi var hör och häpna ALLA där. Det var länge sen. Igår var det också 30 år sen som mamma dog. Tiden går... Idag var en sjuk så då var vi en mindre. Men det gick. Men jag är så trött så jag tänker ta mig en härlig och skön dusch och sen fixa till nåt enkelt i matväg. Sen blir det nog en tidig "sängkväll". Nu önskar jag er en fin och skön tisdagkväll. Pussi pussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0